EOTD 21/2

Här kommer dagens öga!

När jag imorse bestämde jag mig för att något knalligt får det bli, hade jag eftermiddagens tandläkartid i bakhuvudet. Jag vet inte hur det är för er, men med mig är det åtminstone så att när jag bär knalliga färger på ögonlocket blir jag automatiskt mer positivt inställd till allt och alla!

Men hur gör man då när man vill ha en grön eyeliner i storlek XL, och man inte äger en sådan?

Tada! Svart eyeliner med välpigmenterad grön ögonskugga ovanpå!





Jag ber otroligt mycket om ursäkt för det urkasa ljuset! Maken är för övrigt lagd för 12 timmar sedan (jag smög på lite extra skugga på vattenlinjen precis innan fotot togs) - och har hållt oväntat bra, om jag får säga det själv! :)


Produktlista:

Bas:
Concealer - Viva la Diva, 3 in oneConcealer
Foundation - MAC, Select SPF 15 Foundation
Puder - IsaDora, Mineral compact powder
Rouge - Trucco, One Blush Blossom

Ögon:
Eyeliner - MAC, Fluidline Blacktrack
Ögonskugga ovanpå eyelinern - MAC, Eyeshadow Humid
Highligheter - H&M, guldfärgad ögonskugga med okänt namn
Nedre fransrad och på vattenlinjen - MAC, Eyeshadow Carbon
Brynskugga - Viva la Diva, Mix & Match Eyebrow colour
Mascara - Mayelline, Great lash mascara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0